Darwin deia: “No és l’espècie més forta la que sobreviu, ni la més intel·ligent, sinó la que respon millor als canvis”. És a dir: “Renovar-se o morir”. Seguint aquesta quota us presentem un dels últims treballs que hem fet. Es tracta d’un encàrrec senzill però que se surt de la nostra especialització en campanyes publicitaries de moda nupcial i és per això que li tenim molta estima. Es tracta senzillament del butlletí informatiu sobre el Summer Camp del Balís.
No volíem que fos senzillament un butlletí informatiu sinó que a la gent li cridés tant l’atenció que es volgués endur el fulletó a casa. Per fer-ho vam optar per utilitzar motius relacionats amb els esports nàutics extrems com siguin el kitesurf, el padel surf o la vela. Ens agradaven els motius gamberros, com de pintada al carrer, amb il·lustracions punk o tipografies en negreta i ben grans. Estil que les marques de productes d’aquests esports solen fer servir per il·lustrar les seves campanyes. També hem utilitzat l’estètica de les infografies, que ens mostren informació d’una manera molt gràfica, visual, que ressalta a primera vista i es entenedora per tothom. Ens semblava que li donava un toc d’ordre a tota la informació i, fins i tot, a l’estil gamberro del qual hem parlat abans.
Per aquest fulletó també ha estat molt important la tria de colors. Blaus, grocs, roses, taronges amb tons pastel, com desgastats i amb una estètica molt de filtre Rice o València d’instagram. Es tracta de colors molt estiuencs i a nosaltres ens transporten totalment a la platja. Per això els veiem clau per un Summer Camp. El fulletó s’acaba de vestir amb les banderoles que hi ha darrere els títols. Ens semblaven molt de mariner clàssic i li donen el toc sofisticat que caracteritza el Balís. El fulletó també inclou els logos del Balís i del Summer Camp, també dissenyats per nosaltres, i dels quals ja us vàrem parlar en el post passat.
Aquí teniu el resultat del tot el popurrí d’estils en els quals ens hem basat. Esperem que us agradi la feina!